Dermalogicu su u Los Angelesu 1986. utemeljili Jane i Raymond Wurwand, osnivači The International Dermal Institutea, koji već 30 godina profesionalnim kozmetičarima pruža edukaciju nakon srednjoškolskog obrazovanja te postavlja standarde u kozmetičkoj industriji i edukaciji. Svi Dermalogica proizvodi istražuju se i stvaraju u Institutu u suradnji s profesionalcima IDI centara širom svijeta.

Originalna vizija Dermologice vrlo je jasna: linija proizvoda bez štetnih iritirajućih sastojaka (umjetnih boja i mirisa, denaturiranog alkohola, lanolina i mineralnih ulja) koje bi izabrali te preporučili profesionalni kozmetičari s istim oprezom kao i liječnici. I nakon 30 godina ključne vrijednosti, inovacije i edukacija sastavni su dio identiteta Dermalogice.

Čvrsta povezanost s temeljnim vrijednostima ne podrazumijeva neaktivnost. Štoviše, uspjeh Dermalogice ovisi o stalnom napretku -razvijanju i očuvanju kredibiliteta.

Brojna istraživanja omogućuju predviđanje trendova u industriji, ali i očuvanje vodeće pozicije u smislu otkrivanja novih načina njege kože.

Tako je razvijen Face MappinigTM – revolucionarni pristup analizi kože stvoren na The International Dermal Institutu ekskluzivno za Dermalogicu.

Saloni sada mogu koristiti nove tehnike analiziranja svakog dijela lica, što omogućuje jednostavnije određivanje proizvoda za njegu svakom klijentu.