Tijekom naše sportske akcije odabrane dodatke prehrani možete kupiti s popustom, uz besplatnu dostavu. Akcija vrijedi eskluzivno u web shopu i traje od 21. do 23. rujna

Većinu dana provedete sjedeći, hranite se uglavnom nezdravo i na brzinu? Napokon ste odlučili pokrenuti se i poraditi na svom zdravlju, no koju aktivnost odabrati, a da biste ustrajali u svom naumu?

Zadajte si cilj

Ako se do sada niste bavili sportom, puno je bolje početi u društvu - bilo prijatelja ili upisivanjem u neki program škola za indoor i outdoor aktivnosti. Zbog pandemije trenutno je mudrije birati nemasovne sportove, ali neka vas ni to ne omete u odluci da počenete. Zadajte si neki cilj, bilo da je to vizualno vidljiv cilj (povećanje mišićne mase, smanjivanje tjelesne težine, smanjivanje obujma struka) ili unapređenje performansi (poboljšanje vremena trčanja na 1 km ili više). Ključno je da se motivirate na kraće staze, da ste strpljivi i, najvažnije, da uživate u aktivnosti koju ste odabrali te da zadržite kontinuitet u vježbanju.

Kako se pripremiti?

  • Posvetite pažnju odabiru dobre i kvalitetne opreme.
  • Vodite računa o prehrani, jedite redovito, ne izgladnjujte se i ne preskačite obroke. Prije dulje i intenzivnije aktivnosti treba svakako uzeti obrok, ali minimalno 2,5 do 3 h prije same aktivnosti. Nikako nije dobro jesti neposredno prije niti više od 3 h prije aktivnosti.
  • Obavezno pijte dovoljno tekućine, a posebice vodite računa o hidraciji za vrijeme treninga ili dulje vanjske aktivnosti.
  • Bavite li se dugotrajnijim aerobnim aktivnostima, potrebno je voditi računa o dotoku energije i u slučaju aerobnih aktivnosti misliti na održavanje šećera u krvi, odnosno glikogenskih zaliha. U ovom su slučaju dobrodošli energetski gelovi i energetske ili proteinske pločice.
  • Unosite kroz hranu antioksidanse (bobičasto voće, orašasti plodovi, dodaci prehrani, adaptogene biljke).
  • Jedite voćne obroke ujutro, tada su glikogenske zalihe prazne i šećeri se neće taložiti u mast niti fermentirati što može biti slučaj ako se obilje voća konzumira nakon punog obroka.
  • Nakon aktivnosti obavezan je dobro izbalansiran obrok, po mogućnosti kombinacija proteina i ugljikohidrata, a možete posegnuti i za proteinskim shakeom za brzu obnovu mišića.
  • Unosite dovoljno omege 3, vitamina D, magnezija. Važni su za zdravlje krvožilnog sustava, imunitet, zdravlje kostiju i mišića.

Tijekom naše sportske promo akcije odabrane dodatke prehrani možete kupiti s popustom, uz besplatnu dostavu. Akcija vrijedi eskluzivno u web shopu i traje od 21. do 23. rujna 2020.