Farmacia se i ove godine pridružuje nacionalnoj kampanji obilježavanja Svjetskog tjedna glaukoma kako bi se što više podigla svijest građana o ovoj bolesti oka. Uz to, tijekom kampanje dio Vizol S proizvoda bit će snižen 15%

Glaukom je drugi uzročnik sljepoće po učestalosti u svijetu. Više od 60 milijuna ljudi u svijetu boluje od njega, a pretpostavlja se da još najmanje toliko slučajeva nije otkriveno. Pojam glaukom predstavlja skupinu vidnih poremećaja kod kojih, zbog povišenog očnog tlaka, dolazi do oštećenja vidnog živca. Ta oštećenja mogu dovesti do gubitka vidnog polja te na kraju i do sljepoće.

Prvi simptomi bolesti javljaju se tek kada već nastane oštećenje pa je rano otkrivanje glaukoma od velike važnosti. Glaukom se najčešće otkriva slučajno, mjerenjem očnog tlaka. Terapija lijekovima za glaukom je doživotna i kao nuspojavu izaziva suhoću oka te je stoga potrebno korištenje umjetnih suza koje ne sadrže konzervanse.

Farmacia se od 10. do 17. 3. 2019. ponovno pridružuje nacionalnoj kampanji aktivnog obilježavanja Svjetskog tjedna glaukoma 2019. kako bi se što više podigla svijest građana o ovoj bolesti oka. Tijekom kampanje u svakoj Farmaciji možete uz pomoć ljekarnika riješiti kratak test koji su sastavili oftalmolozi te saznati je li vam potrebno korištenje umjetnih suza radi prevencije ili ublažavanja simptoma suhog oka.

Uz to, za vrijeme Tjedna glaukoma u Farmacijama će Vizol S proizvodi (osim Vizol S Allergy) biti sniženi 15%.

Obratite se ljekarniku s povjerenjem!

Fotografija: Shutterstock