Roditelj je zakonski odgovoran za skrb o svojem djetetu pa tako i za njegov pravilan razvoj. Djeca bi trebala jesti raznovrsnu hranu kako bi dobila sve što je potrebno za njihov rast, naročito proteine zbog razvoja mišićne mase kao i dovoljnu količinu kalcija koja je potrebna za izgradnju i rast kostiju. Stoga je iznimno važno dobro poznavati prehrambeni sastav namirnica biljnog podrijetla te osigurati djetetu raznolikost uz pažljivo pripremanje i balansiranje obroka. Ako imate nekih nedoumica, nemojte se ustručavati potražiti savjet stručnjaka u području nutricionizma kako bi vam pomogli u sastavljanju kvalitetnog jelovnika za vaše najmlađe. Odrasle osobe koje su vegetarijanci nemaju iste nutritivne potrebe kao mladi organizam koji se razvija tako da se ne može na pripremu dječjeg obroka samo preslikati jelovnik za odrasle. Valja imati na umu da su, u slučaju većih tegoba u razvoju za koje je vidljivo da su posljedica uskraćivanja potrebnih nutritivnih elemenata, pedijatri zakonski obavezni prijaviti takav slučaj socijalnoj službi koja onda poduzima daljnje korake. Na žalost, to se još uvijek događa u našem društvu, a zaista nije potrebno jer se vrlo lako sve potrebne informacije o vegetarijanskoj prehrani namijenjene djeci mogu potražiti kod ovlaštenih stručnjaka.

Evo nekoliko najčešćih deficita na koje bi pripadnici tog nekonvencionalnog načina prehrane trebali posebno obratiti pažnju: cinka, vitamina B12, kalcija, željeza, omega 3 masnih kiselina i proteina.