Uvjeti kupnje

Datum izmjena uvjeta kupovine: rujan 09, 2019

Farmacia specijalizirana prodavaonica - kupnja u Internet trgovini www.farmacia.hr.
Ovi uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim internet stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) robe ponuđene na ovim stranicama je Farmacia specijalizirana prodavaonica d.o.o., Miramarska 23, Zagreb, a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju. Sve cijene su izražene u kunama i uključuju PDV.

Registracija

Kupac može ili ne mora biti registriran na www.farmacia.hr kako bi izvršio kupovinu. Prilikom registracije od Kupca se zahtijeva da se unese e-mail adresu i lozinku.

Moja Farmacia kartica vjernosti

Moja Farmacia kartica vjernosti je klub registriranih korisnika kojima će Prodavatelj povremeno omogućavati kupovinu s posebnim popustima i po posebnim uvjetima koje će za tu svrhu definirati. Registriranom korisniku web shopa omogućeno je, ako to želi, da koristi pogodnosti koje nudi Moja Farmacia kartica vjernosti. Ukoliko je registrirani korisnik web shopa postojeći član programa vjernosti, može spojiti web shop korisnički račun s članstvom u programu vjernosti Moja Farmacia. Ukoliko registrirani korisnik web shopa želi koristiti pogodnosti Moja Farmacia kartice vjernosti, a nije član programa vjernosti, omogućeno mu je da u okviru web shopa otvori članstvo u Moja Farmacija programu vjernosti.

Naručivanje

Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Roba se naručuje isključivo elektronskim obrascem – košarica internet trgovine. Kupac može ili ne mora biti registriran na web stranici Prodavatelja kako bi izvršio narudžbu. Od kupca se međutim zahtjeva da unese kontakt podatke i adrese (vlastitu i dostavnu) kako bi se zaključio proces narudžbe. Ako Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene artikle, pismenim će putem obavijestiti Kupca u roku komuniciranom Kupcu nakon izvršene narudžbe. Prodavatelj će, uz suglasnost Kupca, otkazati narudžbu i rezervaciju novčanih sredstava (ukoliko se radi o kartičnom plaćanju). Ukoliko kupac želi isporuku preostalog dijela raspoloživih artikala, slobodan je unijeti novu narudžbu.

Plaćanje

Naručene artikle s troškovima dostave ili bez njih, ovisno o iznosu narudžbe, Kupac će Prodavatelju platiti debitnom ili kreditnom karticom, na osnovi Kupčeve narudžbe. Omogućeno je jednokratno plaćanje debitnim i kreditnim karticama Maestro, MasterCard i VISA.
Naplata narudžbe provodi se tek nakon što je utvrđeno da su naručeni proizvodi raspoloživi u internet trgovini Prodavatelja. U slučaju plaćanja debitnim ili kreditnim karticama, prilikom narudžbe Kupac ispunjava formular za naplatu te se provodi rezervacija potrebnih sredstava, a transakcija se provodi nakon što Prodavatelj utvrdi da su naručeni proizvodi dostupni.

Izjava o sigurnosti u slučaju plaćanja kreditnim karticama

T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem vatrozida (firewalla).

Potvrda narudžbe

Po izvršenju narudžbe Kupac će primiti obavijest da je narudžba zaprimljena te da se provjerava raspoloživost naručenih artikala. Nakon obavljene provjere o raspoloživosti artikala Kupac će e-mailom biti obaviješten jesu li isti raspoloživi. Za plaćanje kreditnom karticom Kupac će biti obaviješten da je transakcija (uplata) provedena.

Dostava robe

Dostava robe obavlja se dostavom unutar 8 radnih dana od trenutka potvrde raspoloživosti naručenih artikala. Kupac ima pravo prilikom preuzimanja pošiljke odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Ukoliko Kupac nakon 20 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, odnosno od dostavne službe, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska. Ukoliko Kupac ne podigne pošiljku kod HP Expressa u roku od 5 radnih dana, pošiljka se vraća Prodavatelju.

Trošak dostave

Trošak dostave se ne naplaćuje ako narudžba prelazi iznos od 400,00 kn.
Trošak dostave od 40,00 kn se plaća za dostavu narudžbe manje od 400,00 kn.

Povrat robe

Pravo na povrat narudžbe (jednostrani raskid Ugovora) imaju svi kupci Farmacia web shopa na sve artikle. Obrazac za povrat robe (zahtjev za jednostrani raskid Ugovora) skinite ovdje. Ako odobrimo zahtjev, robu nam vraćate u roku od dva radna dana od odobrenja zahtjeva. Ako osoblje Farmacia web shopa procijeni da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, izvršit ćemo povrat novca na vaš račun. Ako roba nije u odgovarajućem stanju (otvorena i oštećena), morat ćete platiti poštarinu u iznosu od 50 kn kako bi vam roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.

Zamjena

Pravo na zamjenu robe imaju svi kupci. Zamjena robe moguća je unutar 14 dana od primitka pošiljke. Zamjenu ste dužni zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. U e-mailu trebate objasniti želite li proizvod mijenjati za isti proizvod ili za drugi proizvod iz naše ponude. Proizvod potom vraćate na našu adresu unutar 2 radna dana od odobrenog zahtjeva. Kada utvrdimo da je vraćeni proizvod neoštećen i u originalnoj ambalaži, napravit ćemo zamjenu. Ako proizvod mijenjate za proizvod veće vrijednosti, najprije ćete trebati uplatiti razliku na naš račun, a ako je manje vrijednosti mi ćemo novac vratiti na vaš račun.

Reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju robe u zakonskom roku. Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na e-mail farmacia.webshop@atlanticgrupa.com s napomenom: REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br. Narudžbe). U slučaju reklamacije Kupac je dužan vratiti proizvod Prodavatelju na navedenu adresu u roku dogovorenom s Prodavateljem. Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Prodavatelj je dužan u roku od 15 dana od dana primitka valjane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.
Ako pak ustanovimo da reklamacija nije pravovaljana, tj. ako reklamaciju odbijemo, morat ćete platiti poštarinu u iznosu od 50 kn kako bi vam roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.

Osobni podaci

Zaštita privatnosti opisuje kako Farmacia specijalizirana prodavaonica postupa s vašim osobnim podacima koje zaprimi tijekom korištenja internet trgovine. Pod osobnim podacima smatraju se vaši identifikacijski podaci: ime i prezime, e-mail adresa, kućna adresa i broj telefona, odnosno podaci koji inače nisu javno dostupni, a za koje Farmacia specijalizirana prodavaonica sazna tijekom vašeg korištenja www.farmacia.hr internet trgovine. Farmacia specijalizirana prodavaonica se obvezuje da će vaše osobne podatke koristiti samo u identifikacijske svrhe pri korištenju Farmacia internet trgovine, kako bi vam omogućila korištenje svih opcija koje one pružaju. Farmacia specijalizirana prodavaonica će vaše osobne podatke čuvati u tajnosti te ih neće distribuirati, objavljivati, davati trećim stranama na korištenje niti ih na bilo koji drugi način učiniti dostupnima bilo kojoj trećoj osobi bez vaše prethodne suglasnosti.

Elektronska komunikacija

Posjećivanjem stranica Farmacia internet trgovine komunicirate elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.

Izmjena uvjeta kupovine

Farmacia specijalizirana prodavaonica zadržava pravo mijenjati i ažurirati ove Uvjete kupovine. Svaka izmjena Uvjeta kupovine biti će objavljena na stranicama Farmacia internet trgovine.